13 paź 2015

Kocham jesień!

Cześć!
Z racji tego że mamy już jesień postanowiłam zrobić ten tag.Niestety lato się już skończyło nad czym bardzo ubolewam ale nadeszła jesień którą też bardzo lubię pomimo tego że nie będzie już 30 stopni.
                                                   
TAG:Kocham jesień!
 1. Ulubiona szminka na jesień?
Moją ulubiona pomadką jest zdecydowanie myślę, że większości już dobrze znana baby lips cherry me.
  
     

 
 2. Ulubiony lakier na jesień?
Nie mam za dużo lakierów do paznokci i żaden lakier z mojej "kolekcji" nie jest moim ulubionym, dlatego muszę zaopatrzyć się w nowe. 

3. Co najbardziej lubisz pić w jesień?
Zdecydowanie stawiam na gorące napoje.Wydaje mi się że najbardziej lubię pić kakao oraz cappuccino.
                                                    
 4. Ulubiona świeca zapachowa?
Bardzo lubię świece z rossmanna.

5. Ulubiony zapach na jasień (perfumy)?
Uwielbiam te dwa zapachy! są śliczne i oba mają słodkie zapachy które bardzo mi się podobają.


6. Ulubione akcesoria na jesień?
Rzadko noszę jakiekolwiek akcesoria, ale jeżeli już noszę to staram się nie przesadzać i nosić jakieś delikatne dodatki.

7 . Gdybyś poszła na imprezę Halloween'owa za coś byś się przebrała?
Sama nie wiem, ale chciałabym żeby było to coś naprawdę strasznego!
                                        
8. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?
Nie mam zielonego pojęcia, jednak zawsze to płaszcz kojarzył mi się z jesienią.

 9. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?
Na pewno lubię atmosferę.Lubię to, że liście przybierają piękne barwy.
Nie lubię tego że pogoda jest zmienna i  jest zimno.Kiedy zaczyna się jesień mam coś w stylu"depresji jesiennej".


9 komentarzy

  1. Fajne rzeczy! Zwłaszcza te perfumy, też lubię te z Playboy'a :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jesienny tag :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam pomadkę baby lips, aczkolwiek uważam ją za kiepską, bo utrzymuję się na ustach może przez 5 minut, a w dodatku nienawilża ich a wysusza..
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też właśnie nie lubię w jesieni tego, że jest zimno!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag! Ja uwielbiam jesień pod każdym względem, nawet kiedy jest zmiennie i zimno!
    Pozdrawiam i zapraszam :-) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię jesień jak nie pada i można wyjść!

    http://alexonline167.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tej wersji cherry z baby lips nie lubię, jak dla mnie jest za tłusta :D Ogólnie fajny post!

    NOWY POST! Tym razem DIY, zapraszam!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń